marți, 19 ianuarie 2010

Revenim pe post, la RG

Detalii aici.

4 comentarii:

metafizicx spunea...

well done! multumim:)

me spunea...

Bine ati revenit :)

Anonim spunea...

am mai ascultat juma' de emisiune, download-ata. am mai ras putin, e bine! problema mea e ca sunt in sua; adica n-ar fi o problema ca sunt in sua ci ca nu pot sa va mai ascult live; adica as putea sa va ascul si live: online, insa uit mereu pe la 2-3 dupa-amiaza, duminica, ca incepe emisiunea. D'aia vroiam sa va rog: n-ati putea voi sa ma sunati si sa-mi spuneti ca incepe emisiunea? poate Irina? ii trimit ceva d'aici daca imi face favoarea asta: un mexican. ziceam ca e bine in state, este! au astia de toate. bani garla! curg asa banii pe strada pe langa borduri. ai nevoie de ceva de la magazin: te apleci si-ti iei cat iti trebuie. apropos de mexicani: mi-am angajat unu'. l-am pus sa-mi ridice banii de pe strada: culege banii pentru mine, iau cat imi trebuie. ce ramane, e salariu' lui. sa va trimit si voua?

Iulian Tănase spunea...

NokturnBoy, ai umor, monşer, e de bine :)